liczba wyświetleń

sobota, 1 czerwca 2013

rozdział 26

PRZYPOMNIENIE!!! DZIEWCZYNY DALEJ SĄ W POLSCE!!

wszystko układało się dobrze gdyby nie to że .......
- Harry idę na miasto!!
- dobrze ale wracaj szybko!!
wyszłam z domu .....
moja siostra brała ślub a byłam taka sama  jak ona, więc jej narzeczony zdecydował że to ja pójdę z nim do jubilera i kupię  pierścionki........
- witaj!! Natalia !! chodź idziemy już do jubilera !!- powiedział Bartek
-yhym...
weszliśmy a Bartek przymierzał na moim palcu prawie każdy pierścionek aż w końcu wybrał i mogłam spokojnie wrócić do domu .......
Weszłam do domu poszłam do mojej i Harry'go sypialni i o mało co nie padłam ani jednej jego rzeczy ani śladu po nim , zbiegłam na dół..
- mamo, gdzie Harry ?!?!?!- spytałam krzycząc
- kazał dać ci to !!- tu podała mi list
otworzyłam go .....
                                                        droga Natalio!
Jestem zawiedziony, kochałem cię ........i kocham ..... a ty co zrobiłaś uciekłaś z naszego ślubu..... to zrozumiem , za wcześnie ale wytłumacz dlaczego później widzę cię z jakimś fagasem na mieście który przymierza pierścionek na twojej ręce ..........jak nie chciałaś ze mną być to mogłaś powiedzieć.
                                                                  Harry                                                                               

-jaki debil!!! - krzyknęłam
zadzwoniłam do Zayna.
-gdzie Harry ?- spytałam
-no........ z nami w samolocie do Anglii powiedział że ty zostajesz na trochę z swoją mamą!!-powiedział zwyczajnie
- daj na głośnik!!! jeśli tak ma wyglądać nasz związek, to mam to głęboko w dupie to był narzeczony mojej siostry i wiesz mógł byś się pierw zapytać kto to był.........- rozłączyłam się
                                       
                                                    *** oczami Harry'go***
-(...) zapytać kto to był..-ostatnie słowa wypowiedziane przez Natalię załamały mnie " czemu  ja tego nie zrobiłem "??

_________________________________________________________________________________
nie mam weny i koniec nie napisałam niczego ciekawego i niczego długiego sorry :(
                                                                                                          by Natalia

3 komentarze:

  1. fajny ........ale staraj pisać się dłuższe!!!!
    piszecie bosko, czekam na nn <3

    OdpowiedzUsuń
  2. nastepnego nie moge sie doczekac wasz blog jest super

    OdpowiedzUsuń